Populiari muzikos dalinimosi sistema „SoundCloud“ pristatė mokamą paslaugą, kuri konkuruos su tokiomis muzikos transliavimo platformomis, kaip „Spotify“, „Tidal“ ar „Apple Music“.
Šią paslaugą klausytis muzikos internetu „SoundCloud“ pristatė kovo 28 dieną „Instagram“ paskyroje. Kaip pranešama, „SoundCloud Go“ pavadintas produktas leis klausytis muzikos be jokios reklamos, taip pat tai daryti neprisijungus prie interneto. Žinoma, bus galima klausytis ir nemokamos muzikos, esančios „SoundCloud“ duomenų bazėje. Šio tiekėjo katalogas yra 100 mln. dainų didesnis nei jų konkurentų „Spotify“ ar „Apple Music“.
Kol kas paslauga yra galima tik JAV už 9,99 dol. per mėnesį naudojant Android ir asmeninius kompiuterius. Apple „iOS“ vartotojams šis malonumas kainuos 12,99 dolerių. Taip pat, užsisakius paslaugą, 30 pirmų dienų ji yra nemokama. Skelbiama, kad „SoundCloud Go“ prasiplės ir į kitas šalis dar šiais metais.
Neseniai pasirodė pranešimai, kad kompanija keliauja link bankroto. Jos vadovai paviešino ataskaitas, kuriose uždirbta pinigų suma yra mažesnė nei išleista. Taip pat, kompanijos išlaikymo kaštai išaugo 68 procentais. Ko gero, nauja paslauga yra „SoundCloud“ žingsnis neįklimpti į skolas ir, be abejo, neatsilikti nuo tendencijų.