Naujienos
„Metallica“ vadybininkas „YouTube“ pavadino velniu

metallasRoko grupės „Metallica“ vadybininkas Peteris Menschas viešai pareiškė, jog „YouTube“ žudo muzikos industrija bei šį tinklalapį įvardija kaip velnią.

“Youtube” yra velnias. Jei kas nors jų nesustabdys – mes pasmerkti. Viskas baigta. Kažkas išjunkit šviesas. Dėja, sunku priversti žmones mokėti už tai, ką jie gali gauti nemokamai. Tai yra vartotojo pradžiamokslis.”, – viename interviu su “BBC” radiju vadybininkas, kuris taip pat dirba su grupėmis “Red Hot Chilli Peppers” bei “Muse”, pasakojo.

Taip pat, Menschas buvo dokumentinio filmo “The Business of Music” dalyvis, kur jis pasakojo apie “YouTube” verslo modelį, pagal kurį yra mokami pinigai atlikėjams už parodytą reklamą auditorijai. Jis tiki, kad tai yra nestabilu, mat auditorijos dydis gali itin skirtis.  

Tokie puslapiai, kaip “YouTube” ir “SoundCloud” turi apie 900 milijonų vartotojų, iš kurių per metus uždirbama apie 500 milijonų eurų, kaip pranešama “International Federation of the Phonographic Industry” ataskaitoje. Tuo tarpu, tokiomis mokamomis paslaugomis, kaip “Spotify” ar “Apple Music”, naudojasi apie 68 milijonai žmonių, ir į kompanijų iždus įneša apie 1,75 milijardo eurų.

Atsakydamas į tokius kaltinimus “YouTube” vadovas Robertas Kyncis atsakė, jog tai įrašų kompanijų kaltė, kad jie nemoka atlyginimų atlikėjams. “Atlikėjai, kurie tiesiogiai bendradarbiauja su “YouTube” gauna daug naudos. Ne visi sugeneruoja daug peržiūrų, bet tokiu atveju uždirbama daug pinigų.”, – teigė jis.

Atskiroje kompanijos ataskaitoje teigiama, kad “YouTube” iki šiol įrašų kompanijoms yra išmokėję 2,65 mlrd. eurų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *